onsdag 20 april 2011

Goder afton!

Denna dag har varit SUPER. Började riktigt tidigt med att Rasmus vaknade 06.00. Tjolahopptjolahej. Eller inte.

Han somnade dock om efter välling och Maken samt Alexander fick sovmorgon. Jag skulle nämligen till tandläkaren. Jag är sjukt rädd för tandläkaren men min tandläkare på Thea Tandhälsa i Borås är GRYM.

Efter nästan tio års uppehåll öppnade jag käften och har nu åtgärdat ALLT som inte var som det skulle. Mycket fattigare men ack så mycket trevligare i käften!

Uträttat lite ärendne under dagen och kommit hem till KULLEN där Pontus samt två av hans vänner arbetade för fullt utomhus.

Dag & Natt smycken har levererats och jag har fått MASSOR gjort här hemma.

Dessutom har solen varit framme. Älskade, saknade och efterlängtade sol. Varmt välkommen du sköna!

Foto: Pontus - goa fina Pontus <3

Imorgon har vi PÅSK, Skärtorsdag och givetvis har jag pyntat.

Foto: Köksbordet.

För mycket färg blir jag bara förvirrad av! ;)

(och JA hemmet går i vitt, vitt och kanske lite svart)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?