fredag 13 maj 2011

En supersöt fredagsgeting!

God afton, mina hjärtegryn!

Idag har jag lekt taxi. Taxi Mira till er tjänst! ;)

Först ut en liten sovmorgon för mig och de två yngsta huliganerna. Mobilen var helt urladdad och så fort den gav livstecken ifrån sig började det pipas till höger och vänster.

Jag hade lovat agera chaufför till en vän till familjen som skulle storhandla. Saker skulle hämtas i Hindås, banken skulle få sig ett besök och sen skulle Maken hämtas. Det var full rulle från 10.45-15.00.

Det blev kebabrulle och pizza i Borås och i dvala körde jag hem tre sovandes killar i bilen. Maken, Alexander och Rasmus.

Maken och Rasmus fortsatte sin nap hemma och Alexander bänkade sig i soffan med en gosig filt och tecknat på TV.

Själv festade jag till det rejält i storstugan. Eller inte! Operation Storröjning inför tisdagens husvisning. Fy sjutton vad skit man samlar på sig. Och fy sjutton vad jag handlar! =(

Nästa helg har jag tänk ha Loppis här hemma. Återanvändning gillar vi. Och några kronor extra i min plånbok skadar inte heller. Definitivt inte när jag ska renovera ett hus igen.


Världens sötaste geting! Rekommenderar varmt den toksöta dräkt från Lindex. Den har luva med tentakler, vingar på ryggen och söta fötter med text under (Buzz buzz buzz)



Önskar er världens bästa fredagsafton! Det ska vi ha.


Kärlek & Respekt

3 kommentarer:

  1. Men så gullig. Ibland önskar man att det skulle bli 1 till. Kram!!

    SvaraRadera
  2. Som en liten prailin man vill äta upp denna lilla geting ;D

    Puss hjärtat

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?