onsdag 11 maj 2011

Goodiebagsen


Helgens Mammablogg Gala innebar Goodiebags. Påsar fyllda med allt mellan himmel och jord.
Själv hade jag önskat mig mer saker till mig själv, "mammalyx", då mina barn har ALLT de kan tänkas behöva samt behöver (vilken egoist jag är va?)

Jag är dock inte ledsen för det. Jag har gjort andra glada genom att agera jultomte.

Trosorna tex. Storlek M var det längesen jag kunde ha. Kondomerna har bättre behövande fått, likaså tamponger. Rabattkoder mm. utdelade.
Godiset gavs till Alexander... osv.
Och Rasmus, han leker med en giraff med pipljud.

Jag behöll tandblekningen, oljan, solskyddskrämen och ett nagellack.

Tusen tack alla sponsorer.

2 kommentarer:

  1. Något nagellack fick inte jag, men däremot ett lipgloss som jag använder för fullt. Haha... Sen var det ungefär samma saker som jag behöll.

    Jag hade också önskat mer MammaLyx, likaså i utställningen/mässan. Mer till mig själv. Men, men, ska absolut inte klaga.

    Kram på dig!

    /V

    SvaraRadera
  2. Tack igen för trosorna.. Ja det är ju tyvärr mammayx som saknas i mitt hem.. ;)

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?