torsdag 12 maj 2011

Hej igen alla godingar!

Har haft ett fullspäckat schema idag och dagen är ännu inte slut.

Först lämnades Alexander på skolan, sen raka spåret till Bina där swappades Odd Molly för fulla muggar.

Hämta Maken för gemensam lunch och Kvik fick sig ett besök. Och på tal om det sistnämnda. Är det någon som råkar ha erfarenhet av deras kök?

Klockan 17 idag bär det av mot Von Braun för att kika på en ny bil (för den som orkat klicka på länken och kikat in, bör det tilläggas att jag INTE ska köpa en Ferrari). Duger firman för bl.a Per Gessle, så duger det för mig! ;)



Efter det så ska det skrivas papper. Mer om detta lite längre framöver.

Tjohej. Här går det minsann undan må ni tro! En vanlig dag hemma hos Familjen Nilsson - Impulsivt, galet men alldeles underbart.

Solen lyser med sin frånvaro. BRA tycker jag. Känns roligare att städa och röja då. För det ska jag också hinna med på något sätt.



Ovan: Foto som ljuvliga Rebecca tagit och skickat till mig. På fotot ser ni mig och FAB Susanne.

(ni kommer garanterat få se en massa galabilder allteftersom det närmaste - härda ut)

Kärlek & Respekt

Mira




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?