måndag 23 maj 2011

Helg blir till vardag - med besked

God middag, kära läsare!

Helgen har övergått till vardag igen. Morgonen började med en liten försovning och JÄÄÄ... rnspikar vad bråttom det blev.
Maken skulle till Göteborg på säljmöte och Johan stod i hallen och väntade (Maken kollega som han samåker med). Alexander skulle vara i skolan 08.10 med matsäck i ryggsäcken. Nyvaken 07.35 kan jag lova att ekvationen är knaper. Tur man är kvinna!!!

PANIK var bara förnamnet. Nåväl. Alexander hann i tid, Pontus lämnades på sin skola (i tid) och jag gasen i botten till överläkaren har jag på psykiatrin (några minuter sen).
Idag börjar jag med nya mediciner. Så blir jag konstigare än vanligt - Ja, då VET ni varför.



Dagens solstråle - Rasmus. Dessa underbara leenden kan göra den mest grå dagen varm och underbar.

Nu myser vi här en stund, sen ska Alexander hämtas, mat ska förberedas och sen ska jag till tandhygienisten.
Ingen vila ingen ro.

1 kommentar:

  1. Vilken rivstart på dagen du fick.
    Önskar dig en lugn och skön kväll i alla fall.
    Kramis
    Bibbi

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?