tisdag 10 maj 2011

Mammablogg Gala 2011



Tusen tack, arrangörer, sponsorer, personal och alla underbara bloggerskor!

Mammablogg Galan 2011 gick av stapeln i Solna, Frösunda detta år.

180 glada förväntansfulla bloggerskor med finfina kläder och härliga leenden. Jag är så glad att jag började blogga!

Mina finaste väninnor har jag faktiskt funnit tack vare det.

Eftersom alla andra lyckats beskriva helgen så bra samt fotat FANTASTISKA bilder, så delar jag bara med mig av de få kort jag tog. I kollaget ovan finns mina privata bilder samt bilder från hotellets egna sida.

Mer om galan framöver.

Kärlek & Respekt

//Mira

2 kommentarer:

  1. Mera kort, mera kort.. hihi...

    Jag väntar...

    SvaraRadera
  2. Det var kul att ses Mira, det var länge sen jag skrattade så mycket ;)

    Kram

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?