torsdag 19 maj 2011


Nu går tiden FORT. Miniprinsen kryper runt och det går inte att lämna honom en endaste SEKUND. Vart tar tiden vägen? För jag blir ju bara yngre! *harkel* Alldeles nyss tyckte jag mig känna hans första sparkar i magen. Och snart är han redo att välja linje till gymnasiet. ;)

Nästa vecka blir Rasmus 1 år! Ställer sig upp med stöd, klättrar ur barnstolen, lära-gå-stolen och vaggan vi använt på dagtid och nu är det inte långt kvar förrän den lille prinsen tar sina första staplande steg.

Det här året har scischat förbi. Och MASSOR har hänt. På gott och ont. Som sig bör!

Jag säger: CARPE DIEM. För just denna dagen kommer aldrig tillbaka!


Foto: På vår köksvägg. En daglig påminnelse!


Kärlek & Respekt

Mira

4 kommentarer:

  1. Jag kommer ihåg när du berättade i bloggen att du väntade barn. Det känns som om det var igår. Usch vad tiden bara springer iväg för alla andra. Vi blir ju, som sagt, bara yngre. ;)
    Lillprinsen är ju så ljuvligt söt.
    Kramar
    Bibbi

    SvaraRadera
  2. Det går lite för fort just nu känner jag..

    Ha en fin dag!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Han är sanslöst söt det lilla livet:) Kram!

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?