onsdag 4 maj 2011

Svisch!

Tiden går fort när man har roligt!

Ännu fortare om man är senil och glömt av att man faktiskt börjat blogga igen! Fy skäms, Mira! Och banne mig, det gör jag.

Sedan senaste inlägget har miljarder saker hänt. Kankse inte miljarder men MASSOR.

Maken har fyllt 35, mitt lilla lammkött.
Alexander har fyllt 7, mammas lille prins.

Och sen så... Hmmm? *hämtar almanackan och fräschar upp minnet*



Kom fram till att jag kan sammanfatta de senaste veckorna med en endaste bild - MAT

Och grillat ska det vara! Fint väder = GRILLVÄDER.


Och solen och sommaren som helt plötsligt dök upp. Åhhh, den ljuvliga värmen!!! Nu har dock den tagit en liten minisemester. Och det pga att Maken beställt regn till nysådda gräsmattor. Kalkade gräsmattor och gräsmattor med blåkorn.
Nä. Fråga inte mig, jag, jag är ju stadsbarn. Vår tomt var på 1000 kvm. Och mig veteligen skötte den sig själv (eller så var jag för lite hemma).

2 kommentarer:

  1. Hejsan, har fått veta att vi delar rum på lördag.. Ska bli riktigt kul och visst väntar man med spänning på galan.. =) /MVH Lovisa

    SvaraRadera
  2. Ska bli sååå trevligt att ses!
    Vi ska nog komma överrens på rummet! ;)

    Ses imorgon!

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?