onsdag 15 juni 2011

Dagens Tips!

Jag måste bara dela med mig av en SUPERPRODUKT.

Tandkrämen Colgate Max White ONE


Ni som känner mig vet att jag tjatat om tandblekningar hit och dit. Frågat om tips och råd, priser mm.

Så handlar jag på MM och köper tandkräm då det är slut hemma.Väljer ovanstående produkt då den är en nyhet samt något rabatterbjudande. 
Använder den som vanlig tandkräm med min elektriska tandborste.


Vid nästa tandläkarbesök någon vecka därefter frågar jag min tandläkare om kostnad för tandblekning och får svaret att jag redan HAR vita tänder.

?

Inte nog med det. Nu har säkert minst 10 personer frågat OM jag HAR blekt tänderna.

Snacka om BRA betyg för en tandkräm i en vanlig mataffär - till ett vanligt pris!



Foto: PRIVAT

Inte så pjåkigt va?

3 kommentarer:

  1. Tack för tipset, måste prova.

    SvaraRadera
  2. Vad bra. Ska jag testa då. Jag har en tandkräm för vita tänder som jag fick av en vän som jobbar som tandsköterska. Finns inte att köpa i vanlig affär. Den tycker, tror jag, att den funkar. Men jag har ju liksom inga bilder som "före" bild. Men när den är slut får jag väl prova denna då.
    Har du provat tandblekningen som vi fick i Goodiebagen?

    SvaraRadera
  3. Jag vet. Jag har också hittat den på ICA för några veckor sedan. Suverän tandkräm.
    Kramis

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?