onsdag 6 juli 2011

Föräldrahemmet

Idag har jag varit i Kållered och blivit firad av mina kära föräldrar. Imorgon är ju som bekant den stora (harkel) dagen och vi lämnade kommunen och åkte till Mor och Far.

Och hur firar man då en puma som blir 40?

Jo. Så här.

Kramkalas
Presentdags
Äta
Umgås
Äta
Äta lite till
Prata
Äta
(nämnde jag äta?)
Promenera
och sen äta...
... lite melooooooooooon.
Kramkalas

Åka hem.

I bilder såg det ut så här.



1: En liten aptitretare innan maten. Fylld paprika med en liten rökt korvskiva i.
2: Lecso'  kolbasszal
3: Paprikascsirke
4: Min glada Mor som busar med Rasmus
5: Min stilige Far
6: Brassoi apropecsenye hasabburgonyaval.
7: Nokerli
8: Görögdinnye

(nu fattas det apostrofer både här och där men jag fick den inte på rätt plats)

Och då undrar ni givetvis vad det står och vad det är. Skit i det! Det var precis skitgott och är alla tre bland mina favoriträtter.

Ungersk mat ÄGER!!!

Tusen tack, Mor och Far för en jättemysig och trevlig dag.

*LOVE*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?