lördag 23 juli 2011

In till "city"


Precis som turister har jag numera med mig den nya kameran ÖVERALLT. Och fotar ALLTING.
Jag är otroligt imponerad samt överlycklig över vad denna kamera kan prestera.

Nu har jag en instruktionsbok som nästintill är lika tjock som en telefonkatalog, så jag provar mig fram än så länge.
Ställer man in den på "automat" kan man INTE misslyckas (för den som nu skulle undra, så är det en Nikon D90)


En tur in till Borås en vardag kan bli precis hur trevlig somhelst. Först fick Jocke på Brissman sig ett besök. Dessvärre kan jag inte glömma en speciell väska jag såg där. -SUCK!

Sen traskade vi upp till Rådhuset och Jensens Boefhouse. Perfekt ställe när man har barn med sig. Bara en sån sak att de delar ut pennor och pysselblock till de små.
Jag gjorde dock misstaget att beställa en stor stark och en stor cola...

Som ni ser på en av bilderna ovan, så var det precis det de var - STOOOORA!

Nåväl. Den gick givetvis ner. Dock orkade jag istället inte äta upp maten.

Kikade in på Jolina i jakt på ett par Hunter-stövlar. Bara att inse. Jag har FETTOVADER.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?