tisdag 5 juli 2011

✭Slottskogen


Nu börjar jag komma ikapp gällande dagar samt uppdateringar i bloggen.


Igår klättrade både Rasmus, Alexander och jag bokstavligt- och bildligt talat på väggarna (iallafall Rasmus).
Eftersom Liv med familj hade glömt halva sitt hem här under deras vistelse i Midsommar, så hade jag ändå tänkt åka förbi Pixbo och leverera.


Sagt och gjort. De små barnen i bilen, väska med nödvändigheter för dagen och brummmmbrrrruuum till först Pixbo.
På vägen till Liv hörde Ann-Sofie av sig och hon kunde tänka sig att åka till Slottskogen med oss.

Men först blev vi bjudna på lunch hemma hos henne.

Sköna, avkopplande timmar med en go väninna och våra yngsta söner (hennes Liam var bortrest med sin mormor och morfar).

Precis vad man behöver emellanåt.

Jag är lyckligt lottad med så goa vänner och väninnor omkring mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?