tisdag 31 maj 2011

Ho hoooo!

Här är jag. För er som undrat! ;)

Stort uppe på kullen är ju att en av hästarna fått en bebbe. Jaja. Föl dårå! Själv är jag RÄDD för hästar, men INTE Alicia och inte Alexander.



I söndags var vi och firade svärmor på Mors Dag. Min mor låg dessvärre sjuk! =(


Foto: Alexander fin på Mors Dag. Älskade Lilleman. Nyinviger sin fina skjorta från Gant (får ju tvinga på de små liven fina kläder när det är fest- och kalasdags)

Igår gjorde jag inte många knop. Det går i perioder då jag är konstant trött. Barnen var i skolan som vanligt och Maken på jobbet.
På eftermiddagen var det kalasdags för Alexander. Hans vän Teo fyllde 7 år.


Foto: Alexander återigen finfin. Här i 2 i 1 tröja/skjorta från Rare.
Hursom.  IDAG, är en underbar dag. Dock startade den med en mobil som inte fungerade. Nu är jag tillbaka till verkligheten och det är stråååålande sol ute.
Rasmus har varit ute på grönbete och jagat katt. Herreguuud så fort de där knäna kan ta honom fram!

Foto: Rasmus. Outfit: Blöja Up&Go Pampers

Ja, Rasmus. Mamma följer efter!

Nu ska jag ta itu med räkningar som av någon konstig anledning liksom blivit liggandes. Och tvättstugan ropar efter mig.


Kärlek & Respekt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?