onsdag 1 juni 2011

Trivselkväll

Igår var det Trivselkväll med lågstadieeleverna på Fritslaskolan. Fikakorg skulle packas och det skulle uppträdas i Viljans Park.

Jag älskar sådana här dagar, då folk går man ur huse och vallfärdar och umgås. Nu börjar jkag igen, jag och mina traditioner.

Dessvärre har jag en liten son vid namn Alexander som lider av EXTREM scenskräck, så vi får inte se honom uppträda. ÄN.

Maken var iväg med jobbet på Lerduveskytte (som han vann!!) och Pontus med sina polare.
Dock fick jag med mig Dennis med löfte om smarrigt fika och att det inte skulle ta särskilt lång stund. *harkel*



Härliga barn, goa föräldrar, uppträdanden och fikakorg. MUMS!

Man får ta tillvara på de små korta stunderna man har med barnen. Snart är de STORA. Se Dennis! 17 år.


Nu kör vi ONSDAG här. Först lite tvätt och städ. Sen hämta Alexander. Väninnebesök med utlovad rabarberpaj hos Bina och sen nagelfix hos Anna.

Inte dumt. Inte dumt alls.

Kärlek & Respekt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?