tisdag 7 juni 2011

Förra veckan - Återblick

Hallå hallå, kära vänner! Long time no see!

Dagarna har gått i ett här och jag har svårt att hålla isär vilket som gjordes vilken dag.

Jag och Rasmus har iallafall varit hos Bina och mumsat på världens goaste rabarberpaj.


Foton: "Lånat" från Bina. Ja, vad säger man. Första kortet är på min underbara lille prins, Rasmus. Foto nr 2 är ett försök till att se "normal" ut. Ser att bröstvårtorna mer eller mindre tittar ut genom tyget (läser ngn man detta så NEJ, det blev bara lite kyligt emellanåt).
Bild nr 3... Öhhh??? Japp, jag har en blöja på huvudet! Förklaring? Har ingen.


Foto: Bina och jag på Odd Molly-träffen Göteborg (ville visa att jag KAN se vettig ut i hennes närvaro).

Efter två härliga timmar i solen med magarna fulla av rabarberpaj och kaffe, så fick jag brumma hemåt. Nästa destination - Anna - och nagelfix.


Fina, läckra naglar, redo för en fullspäckad långhelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?