fredag 17 juni 2011

Hos Mor och Far


Igår hade vi solen som vår vän. Jag packade in de små liven Alexander och Rasmus i bilen för en liten tur till Kållered och mitt föräldrahem.
Mor, Rasmus, vagnen och jag tog oss en skön promenad i solskenet och omgivningen och min Far och Alexander roade sig på egen hand hemma.
Far försökte sig på barnarbete i trädgården men Alexander tröttnade efter ca 2 minuter och skyllde på hunger.
Vi mumsade i oss ungersk Gulasch och lyckan var gjord. Tom. för Rasmus som bara är 1 år.

Allt roligt och trevligt varar ju som bekant inte för evigt och bilen fick backas ut för att köra tillbaka till vår egen kommun - Mark.

Avrundade min dag med 5 km uppe vid KSK Kinnasten. -Bra Mira! *klappar mig på axeln*

3 kommentarer:

  1. Lycka är att ha en familj. You are lucky. Ta han om Hanni och Andreas (och bror). Själv har jag inte mycket att hänga i granen, utom Jocke ( min sten i livet) och mina barn. Och vänner som är familj man väljer.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Kärlek till dig Alix!! Dig och din goa familj.

    Nu har vi ännu en anledning att komma till Thailand.

    Man behöver inte ha blodsband för att ha familj. De är de omkring en som fyller just den funktionen.

    <3

    SvaraRadera
  3. Helt sant. Min familj är mina vänner. Har blodsband som jag skulle kunna vara utan. Min syster och jag pratar inte ens med varandra. Sorgligt men sant. Hade kunnat vara helt annorlunda, men ett val som är gjort.

    Ha en fin dag Mira!

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?