söndag 19 juni 2011

Oj Oj Oj...

... vilken urusel bloggerska jag varit under precis hela helgen.

Önskar jag kunde uppdatera med en massa roliga bilder sam berättelser om diverse utflykter mm.
MEN. Sanningen är den att vi bara tagit det lugnt.
ÅHHHH. Så underbart.

De stora grabbarna har varit (och är) hos sin far denna helgen, så det har bara varit Maken, smågrabbarna och jag.

Något nytt då?

Jojodå. Det upptäckte du garanterat när du kom in på denna sidan.
Jag har fått hjälp med designen!  Det är ju så mycket roligare att blogga när man trivs med sin sida.

Miljarder tack, älskade Sessan. Du vet precis vad jag vill ha! *KÄRLEK* Nu är det bara lite smågrejer kvar på sidan. Bl. a  nya bilder på familjen.
Visst är sidan fin? Jag är sjukt nöjd. Du vet precis vad jag vill ha.



Foto: Sessan och jag på MammaBlogg Galan i år.

Nå återgår jag till mitt här. Jag har en GIGANTISK hög med ren tvätt som ska vikas.

Ha en underbar söndagsafton.

Kärlek & Respekt




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?