söndag 26 juni 2011

Nails, nails, nails.


Foto: Mina nya fina naglar.


Åldern börjar ta ut sin rätt. Har ju helt glömt av att visa mina nya naglar.
I onsdags var jag hemma hos min fina goa väninna Anna som gått nagelutbildning i Borås.
Hon har elevpriserPASSA PÅ att bli sommarfin du med. Vanlig förlängning 250:- och fransk 300:-.

Hojtar ni till om att ni blivit tipsade av mig, så LOVAR hon att vara extra snäll. ;)



Foto: Anna - PRIVAT. Som vanlig stjäl jag mina vänners profilbilder från FB.

Den här gången valde jag vanlig fransk manikyr (hade ju turkosglittriga tippar förra gången).

Jag är svårt impad av att hon gör naglarna på 2 timmar som "ny".
Anna finns i Rydboholm (för den som önskar boka tid).

Kontakta mig så vidarebefodrar jag hennes nummer.

mirato@live.se

0708-155030

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?