lördag 25 juni 2011

Underbara väninnor!

Vilken tur att jag har en Filofax som jag använder flitigt. Annars skulle jag aldrig kunna uppdatera om det som hänt de senaste dagarna. Utan den som en påminnelse kan jag lika gärna dra täcket över huvudet.

I onsdag fick vi då ÄNTLIGEN tummen ur, Marie och jag. Att träffas. Hur svårt kan det vara? SKITSVÅRT är svaret.


Foto: Marie PRIVAT. Och som vanligt har jag utan att blinka stulit på FB.


Med sig hade hon detta underbara blomsterarrangemang. Miljarder tack! Den står så fint på bordet utanför mitt köksfönster så jag ser det hela tiden. =)

Härliga goa Marie. Som i skrivandets stund är i Thailand. Gottegrisen! Det är du såååå värd! Du om någon behöver detta.
Njut nu solen, värmen, maten och drinkarna!

Och på tal om Thailand. Då kan jag raskt hoppa vidare till nästa sak. Jag fick helt otippat ett paket med posten. Avsändare Alix.
Alix med familj flyttar alldeles strax till Thailand.
Hade bjudit dem på vårt galej den 9 juli, men då har de redan hunnit flytta. =(
Underbara Alix skickade present till mig eftersom hon inte är hemma när jag fyller.

Slet upp paketet och fann detta:



Foto: Mina presenter - Sjal, mascara, ögonskuggor, lösögonfransar MAC, och kort/kuvert med finfina budskap och någon penna som är mot rynkor - Heidi Klum (någon som använt det sistnämnda?)

Jag började storlipa direkt av glädje. Det kunde inte kommit mer rätt än just denna dag. Jag har nämligen några riktigt nära som valt bort att komma när kalaset är. Och det KÄNNS! =(
Man fyller ju bara 40 en gång! (jaja, man fyller bara 39 en gång också...)

-Alix! Jag kan inte med ord beskriva den glädje jag känner. Du är en kvinna med ett extremt stort hjärta!



Jag har gjort det förr och gjorde det igen - STAL. FB äger!
Foto: Alixandra PRIVAT.


Jag är lyckligt lottad. Vilka fina vänner och väninnor jag har omkring mig.

*KÄRLEK*




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?