tisdag 21 juni 2011

Girls, girls, girls!

Nu har det blivit ett lite glapp här igen. Attans! Jag som lovade mig själv att uppdatera MINST en gång per dag.

Just nu upptar dagarna mycket av tankearbete och planering. Vi har en stor fest på gång 9 juli, där vi tillsammans med nära och kära firar att Maken fyllt 35 och att undertecknad blir *HARKEL* 40 år.
Det blir PARTAJ med ca 70 personer. Ojojoj! 
Det är en hel del att tänka på vill jag lova.
Festen ska hållas här hemma. Partytält, mat, stolar, bord, tallrikar, bestick, glas, dryck...
Man skulle rest bort istället! ;)
Nädå. Jag ser fram emot denna dag något oerhört.

Men.

Man hinner ändå med väninnebesök. *LYCKA*
Lena tittade upp igår och för en riktig girltalk om allt mellan himmel och jord. Välbehövligt med tanke på hur låg jag varit det senaste. Att ventilera med sina väninnor skadar inte.


Foto: Lena PRIVAT = Mira stulit från FB.

Alexander hade playdate - Teo.
Sen kom dessutom min kära svägerska, Jonna upp också! Myyyys!




Foto: Jonna PRIVAT = Mira stulit från FB.


Idag har jag haft Carola här. Det går för långt mellan varven när det gäller vissa väninnor - TYVÄRR. Carola hade med sig sin son Robin och sin systerdotter.


Foto: Carola PRIVAT = Mira stulit från FB.

Alexander hade dessutom sin bästa kompis Hannes hemma så det var verkligen FULL RULLE uppe på kullen.

Jag är så LYCKLIGT lottad över att ha dessa godingar i mitt liv. De är VACKRA - inifrån och ut.

1 kommentar:

  1. Underbart med kompisar som kommer och hälsar på bara sådär!

    kramar

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?