söndag 31 juli 2011

Buzzador/Tassimo



Nu ska jag dela med mig här! =)



Som de flesta omkring mig vet, så är jag en BUZZADOR.
Jag får gratisprodukter skickade till mig och jag delar med mig av det till nära och kära. Tar del av deras uppfattning om produkterna (både ris och ros) och lämnar efter kampanjens slut en rapport till BUZZADOR.

PLÄTTLÄTT.

Och KUL.

Senaste kampanjen som precis tagit slut, var en TASSIMO T20. En kaffemaskin jag fick hämta ut till ett fördelaktigt pris med kapslar till ett värde av 300 kronor.

FINEMANG!! Här har vi bjudit på både cappuccino, latte macciato, choklad, espresso, mörkrost och vanligt kaffe. Dessvärre ekar nu kaffeförrådet tomt, med ska åtgärdas snarast!

Helt perfekt när man får besök. Oväntade sådana också. Alla har ju sina egna dryckesfavoriter och att kunna erbjuda andra alternativ än endast en slät kopp är supersmidigt. Allra helst i den här familjen som sällan bunkrar upp med bullar i frysen.

Min personliga favorit är Latte Macchiaton. Som en hel efterrätt gjord på endast två klick!

Perfekt för en fyrbarnsmor som har annat att göra på dagarna! ;)

Vill du också bli en BUZZADOR? Lämna din mailadress, så skickar jag en inbjudan!

1 kommentar:

  1. Tjena!
    Vi har också en Tassimo hemma. I början använde vi den flitigt.., men det blir för dyrt i längden att köpa de där kapslarna, och dricka det varje dag.
    Latte Macchiato´n är ju underbar! :-)

    Ja men visst ja!..jag skulle ju skriva här, eftersom du och jag ska dela hytt på Mammabloggkryssningen. Så nu ska man lära känna varandra..eller..ja..nåt sånt. Haha.. Du verkar iaf kul! -det lilla jag hunnit läsa i din blogg!

    Hälsningar Jannice

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?