måndag 4 juli 2011

Härliga dagar

Vilka underbara dagar jag haft! Gårdagen - dvs Lördag - gick i familjen- och släktens tecken.
Vi (Maken, Alexander, Rasmus, Alicia och jag var på Emilias (Makens systerdotter) konfirmation. Jättefint och annorlunda enligt mina minnen av hur det brukade vara.
Konfirmanderna både sjöng och dansade.


Efter konfirmationen åkte vi till Emilias farmor Hjärdis för umgänge med smarrig mat och tårta!


Underbart med så stor släkt som jag har gift mig in i!! *KÄRLEK*


Mätta och belåtna lämnade vi Hajom för att åka hem och jäsa. Hann inte ens innanför dörren då min käre bror Peter ringde och ville titta bort på lite mat och umgänge även han.
Maken fixade med grillen och jag med tillbehören. Äta fick bror och "Brojde" klara av själva. Vi var fortfarande mätta!


Vi fastnade i TV-soffan och hamnade på nån komedikanal. Längesen jag skrattade så gott!


Släkt och vänner värmer själen!!!


Vi avrundade strax efter 01.00 och jag STUPADE i säng.


Idag söndag har det röjts här hemma. Vi har bytt rum med Alexander. Herregud vilket projekt!


Dennis och Pontus drog till Göteborg och Ullevi. Varsin biljett till Big 4 var de inte direkt sura över.


Vi andra åkte till Hyssna Kvarn. Väl värt ett besök.




Imorgon kväll blir det uppdatering med foton mm. Hemmadatorn behövde visst service!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?