fredag 26 augusti 2011

Hej kära läsare!

Idag har vi fredag för den som inte har koll på det. Dessutom en SOLIG sådan. Hur underbart är inte det då?

Dagen har gått i ett här. Ytterligare tre pajer är gjorda (kantarellpajer), toaletten skurad och jag har hunnit svara på miljarder mail.

Maken har varit hemma och hämtat pajerna samt ombyte inför deras kräftskiva/femkamp på arbetet.
Idag ska här packas och förberedas inför morgondagen. Jag blir borta knappt ett dygn men har klädombyten för en vecka. Sorgligt men sant. Samma visa varje gång!
Maken och jag samåker. Han tyckte synd om mig som skulle köra fram- och tillbaka själv, så han planerade in en helg i Stockholm med de små grabbarna.

Dennis njuter helgen med Kajsa och Pontus med sina polare! (de är nog glada över att slippa morsan samt styvfarsans tjat)





Foto: Från MammaBloggGalan 2011


Nästa vecka kommer här vimla av bilder från MammaBloggKryssningen. Ingen som är ledsen för det va? ;)

1 kommentar:

  1. Hahaha vilket fab foto av mig :)

    Hoppas ni haft det UNDERBART! Glädjer mig till bilder.

    Puss & Kram!

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?