måndag 29 augusti 2011

WOW!!!!!

Vilket dygn!!

Johanna - HERREGUD vilket arbete hon lagt ner. Jag som tyckte det blev för mycket att ens DELTAGA i alla tävlingar iom allt mailande. Helt otroligt vilket engagemang!

Och hennes goa "crew". Vilket team!

Miljarder tack för detta underbara dygn fyllt av trevligt sällskap, god mat och dryck, en goodiebag stor och så fylld så bärhjälp hade önskats och superkul avslutning på dansgolvet (där jag LÄTT var äldst men trodde jag var yngst - träningsvärk som heter duga!). Och ja, för er som undrade - jag är sån här i vanliga fall också. Tyvärr! ;)

För er som undrar, så kommer svar på era mail (gällande insamlingen av pengarna till Johannas presentkort på bilskolan).
Det var FRIVILLIGT precis som några poängterade, jag är bara förvånad (läs: chockad) över att man inte VILL. Nåväl. Var och en gör som den själv vill!
Jag har NY dator OCH ny telefon plus att jag som en extra liten gåva är helt tappad bakom en vagn gällande ALLT tekniskt. Härda ut - ni får svar!
Brinner det, ring 0708-155030
(brinner det på riktigt är det 112!!!)

Inte nog med detta. Jag VANN en finfin åkpåse från Elodie Details. Miljarder tack även för detta! Den kommer användas flitigt så fort det blir lite kallare!

Underbart när folk tar initiativ så att det händer något annat i ens liv förutom att bara vara MAMMA. ;) Hoppas det blir något även nästa år! <3 (var finns intresselistan?)

Två kort tog jag men min kamera! =(
Jag får skylla på att jag de första timmarna var så sjukt nervös för att jag skulle upp och "tala" i samband med att Johanna skulle få sin present från oss. Jag som pratar oavbrytet samt kan med nästan vadsomhelst, tycker att prata inför större sällskap är DET VÄRSTA SOM FINNS.

De fotona jag har tagit, har tillkommit EFTER hemkomst. Det är foton tagna på sponsorgåvorna. Om det nu är någon som vill använda sig av bilden/kollaget, så be my guest! =)
Hoppas det är ok att "låna" foton ute i bloggosfären?

Har haft fgullt upp med att sortera alla gåvor vi fått. Informationsblad ska läsas, rabattkuponger och koder ska användas osv.
Högen av information är ungefär lika tjock som telefonkatalogen (förresten - finns såna kvar nuförtiden?)

Ännu en gång, stort tack till alla fina mammor som deltog. Ett härligt minne för livet.



(Jag kommer att uppdatera allt eftersom gällande sponsorer mm)

Kärlek & Respekt

(finns på FB - Mira Nilsson)

2 kommentarer:

  1. Vad härligt ni verkar ha haft det! Jag hade gärna åkt med jag med. Nästa gång kanske :)

    Kram

    ps. bra initiativ till presenten!!

    SvaraRadera
  2. Det var ett jättebra initiativ med körkortet, men dom som inte var med hade säkert en bra anledning till det! Jag tror inte att man inte var med för att man inte ville. Jag tror mer att det är nog några som inte var med för att dom inte kunde... Vissa kanske har en ansträngd ekonomi, vad vet jag.
    Men det var säkert roligt för alla som var med att se Johannas lycka och tårar. Jag valde att stå över eftersom jag hjälpt Johanna på mitt sätt som kostat mig en del. Men vad gör man inte för den tjejen!

    Kramen härliga människa

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?