torsdag 8 september 2011

Nya försök

Efter gårdagens *harkel* "miss", gjorde jag idag ett nytt tappert försök.

Bilen startade! Bara en sån sak. Uppe tidigt. Jajjamen! Lite smink, en hårborste och KLÄDER man kan visa sig ute i. Och håll i er nu - TANDBORSTNING.

Idag skulle jag till Expeditionen på skolan. Uppdrag - lämna in papper gällande barnomsorg.
Då kan man inte se ut hursomhelst inte.

Alexander lämnades och jag tog Rasmus på höften och gick in på expeditionen. Lämnade mina papper, pratade en stund...

Och Rasmus visade alla jag hade en vit BH. Men vad fan. Jag HADE BH idag! =)

2 kommentarer:

  1. Hahaha gud så bra att du HADE en bh! Go Girl!!

    Kramkram

    SvaraRadera
  2. Hihihi.....ja, det är inte alltid man har rena och snygga undisar på sig. Usch vad det lät äckligt, jag menar ju att är de använda en dag så är de ju inte rena. Om man nu råka ha en olycka på kvällskvisten. *Ehmmm...nu irrar jag bara bort mig. Skit sak samma, du hajjar. Skam om man inte är väl ansad heller!! Fjös och röv lö är inte min idé av hot hot hot. Kramis....

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?