fredag 1 juli 2011

✭ September i Juni

Vad pratar jag om tro? Jag syftar tack ock lov inte på vädret - för det har varit strålande!!

Sommar + Torsdagar = Sommartorsdagar I Borås.

Varje vecka uppträder någon kändis. Första artisten ut var ingen mindre än September. Jag gillar henne SKARPT.

Planen var att åka in med min svägerska Jonna och ta något glas på någon uteservering i samband med detta. Dessvärre blev hon sjuk. Enda frivilliga i familjen var Alexander. Han kunde tänka sig att följa med OM han fick en McFlurry. Det ångrade jag dock på plats eftersom det tog 20 minuter i kön.

Sen visade det sig att September inte uppträdde förrän 21.00 (jag trodde 20.00). Popcorn, sockervadd, drickor och lite mingel senare så var det äntligen dags!






Summa Summarum - En mysig afton med min 7-åring. Gör vi garanterat om innan sommaren är slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?