söndag 14 augusti 2011

Gratulera Mor och Far

Idag har vi varit i Kållered och firat mina älskade föräldrar som både fyller år i dagarna.

Vilken tur att dessa födelsedagar finns, så det blir av att man träffas ordentligt. Att få ihop den där familjeekvationen och träffas oftare verkar aldrig gå ihop. TYVÄRR!

Vi har inte särskilt lång mellan oss men ändå så blir det så sällan. =(

Men som sagt var. FÖDELSEDAGAR. Tom. min bror var ledig och på plats! Vilket givetvis mina stora söner var exalterade över! De är ruskigt glada i sin tokiga morbror och skrattar redan innan de ser honom.

Så, de som åkte till Kållered för att fira dem var Maken, Dennis, Pontus, Alexander, Rasmus och jag. Mao jag och alla mina killar! Vi hade fått stränga order om att inte köpa presenter, möjligen en blomma.

Det blev varsin vacker orkidé till dem med fina krukor som det bara stod "min mamma" på. Tror nog hon kommer önska sig fler av dem. =)

Som vanligt var det mat i mängder och olika sorter så man måste bara ta av allt. Och mer. Suck. Och som vanligt kan man knappt andas när man lämnar bordet.

Härliga timmar i föräldrahemmet. Massor av kramar, goa skratt och som sagt var mat.

Saknar er redan Mamsi, Pappsi och Brutti.

Älskar Er. Härifrån till evigheten och tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?